Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εφόσον δεν είστε ικανοποιημένοι από την αγορά σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σημειώνουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την υπηρεσία ταχυμεταφορών στην απόδειξη παραλαβής για τον έλεγχο του εμπρόθεσμου. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή με άλλο νούμερο ή χρώμα, αλλαγή με άλλο προϊόν, επιστροφή χρημάτων ή έκδοση πιστωτικού.
Σε περίπτωση που το προϊόν είναι σε προσφορά δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Αφού πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μας μπορείτε είτε να το ανταλλάξετε με κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας ,είτε να ζητήσετε έκδοση κουπονιού στην αξία της αγοράς σας (έχει ισχύ ενός έτους). Άμα υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα προϊόντα αλλαγής θα επωμιστεί στο κόστος αντικαταβολής της ανταλλαγής.
Η διαδικασία της αλλαγής είναι απλή και γίνεται πάντα κατόπιν επικοινωνίας με την εταιρεία μας (τηλεφωνικής +30 2311823482 Καθημερινές 9.00-17.00 ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας [email protected] ).
Εν τάχει, η διαδικασία της αλλαγής έχει ως εξής :
Η αλλαγή πραγματοποιείται με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Εφόσον παραλάβουμε την επιστροφή, θα ολοκληρωθεί η αλλαγή συμψηφίζοντας το ποσό των προϊόντων και προσθέτοντας τα νέα μεταφορικά( Τα νέα μεταφορικά αποτελούνται από τα 2€ της επιστροφής και τα 2€ των μεταφορικών , το σύνολο που προκύπτει από τα μεταφορικά είναι 4€)
Για κάθε επόμενη αλλαγή τα έξοδα αποστολής είναι 5€.
Για Κύπρο η χρέωση είτε αλλαγής, είτε έκδοσης πιστωτικού κουπονιού είναι 10€.
Για εξωτερικό ισχύουν άλλες χρεώσεις, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.
ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΛΛΑΓΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ 3 ΦΟΡΕΣ.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων:
Κάθε επιστροφή γίνεται αποκλειστικά μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας αποστολών . Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών είναι με δική σας ευθύνη και χρέωση.
Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ ‘ολοκλήρου την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα έξοδα αποστολής για να μας στείλετε το δέμα είναι δικά σας. Εναλλακτικά μπορείτε να μας το στείλετε με συνεργαζόμενη εταιρεία αποστολών ,με χρέωση στην εταιρεία μας και να αφαιρεθούν στην επιστροφή χρημάτων 5€ από την αρχική αξία του προϊόντος . Για την διαδικασία επιστροφής χρημάτων , μας αποστέλλετε email ότι επιθυμείτε να γίνει επιστροφή χρημάτων σε μια από τις συνεργαζόμενες τράπεζες (Eurobank , Εθνική , Τράπεζα Πειραιώς) και μας αναγράφετε τη τράπεζα ,το όνομα του δικαιούχου και τον αριθμό λογαριασμού(IBAN) στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.
Η επιστροφή του ποσού γίνεται μέσα στις επόμενες 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος σε εμάς. Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα , το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος και όχι ο Καταθέτης Bloeur.
Σε περίπτωση που ζητήσετε έκδοση πιστωτικού θα σας σταλεί προσωπικό μήνυμα με κουπόνι που θα αντιστοιχεί στο ποσό των επιστρεφόμενων χρημάτων, εφόσον παραλάβουμε το προϊόν και γίνει ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
- Να μην έχουν φθορές και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια),όπως και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει.
- Να είναι σε άρτια κατάσταση.
- Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν.
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να το αποστείλετε για αντικατάσταση. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Σε περίπτωση που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του bloeur.gr αποστάλθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, με κακή συσκευασία τότε το bloeur.gr αναλαμβάνει την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος της επιστροφής καθώς και τα έξοδα επαναποστολής.
Προκειμένου να διαπιστωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε email με φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας.
Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς και επιπλέον η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης της παραλαβής του.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο, παρακαλούμε να ενημερώσετε την Bloeur μέσα στις επόμενες εικοσιτέσσερις [24] ώρες στο email της εταιρείας ([email protected]) , ώστε να αναλάβει την ευθύνη. Σε εντίθετη περίπτωση δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή. Το κόστος επιστροφής βαραίνει την Εταιρεία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
Στοιχεία διεύθυνσης επιστροφής : BLOEUR , Αναξιμάνδρου 44 , Χαριλάου -Θεσσαλονική , Τ.Κ. 54250 , Τηλ. 2311823482
Ακύρωση παραγγελίας
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν την αποστολή του προϊόντος με την αποστολή email στην διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία. Σε περίπτωση που η ακύρωση γίνει μετά την αποστολή της παραγγελίας επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής (5€).
Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να αναζητήσετε στην εξωτερική μεριά του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα μας. Καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας, εφόσον υπάρξει κάποια δυσαρέσκεια για το προϊόν μας την ημέρα της παραλαβής.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Αλλαγές και επιστροφές σε περίοδο εκπτώσεων – newsletter – ή άλλες περιόδους με extra έκπτωση στις υπάρχουσες τιμές , δεν γίνονται δεκτές.
BLACK FRIDAY SALES
Τα προϊόντα σε Black Friday εκπτώσεις θα εξαιρούνται από αλλαγές και επιστροφές καθότι ανήκουν στην κατηγορία ειδικών ημερών προσφορών .